innebandypizzasingstarkamratmowgliimagarsignsskrattblåkrogenkost

He he, nu äre Linnéa som skriver! :D

Hm, eh, hej.
  Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva.
Jo just det! Igår kväll spelade vi innebandymatch. Vi förlorade med 4-2, men jag tycker nog att vi var värda minst ett poäng i alla fall! Emma gjorde första målet, väldigt iskallt la hon in de nere i högra hörnet. De var snyggt! :D Jag gjorde de andra, också väldigt snyggt må jag säga! :D
 Efter matchen stannade jag kvar en stund och tittade på flera matcher, medan Emma åkte på fotbollsträning. Senare på kvällen gick vi + Jansson, Soffan, Linn, Mandis och Frida till Blåan ( hahahahhahaha ) och käkade pizza! Haha, de var gött! Jansson får väl troligtvis sommarjobb där nästa år med tanke på hur bra hon var på att fixa dricka till oss ;)
 Efter pizzan + mycket skratt gick vi hem till Sofie där vi sjöng lite Singstar och tittade på film. Eller, jag och Emma tittade väl inte så mycket, utan vi drygade mest på kamrat istället! :D:D Alltid lika kul :) Emma kanske lägger ut en bild på de senare :) 
 Mandis och Frida gick hem runt nio, men vi andra vi sov kvar :D haha, nu orkar jag inte skriva mer om vår kväll, men vi hade i alla fall väldigt roligt! Puss på er tjejer! <3

- Vad får man om man korsar en kängeru med en ost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback