True love 4-ever, Hilary Duff <3

Jag har ju skrivit om Beverley Mitchell o George Stults nu, och jag måste bara skriva om min STÖRSTA idol EVER! <3
Hilary Duff. She is the best! <3

Ah, hennes musik är den bästa jag hört!
Och filmerna hon är med i är bara så underbara!
Hoppas hennes klädesmärke & parfym kommer till Sverige snart! :) <3

Hilary - Genom tiderna.

Hilary med syster Haylie.
image71

Sin första roll i filmen Casper meets Wendy.
image72

Hon slog igenom som Lizzie i TV-serien Lizzie McGuire.
image73

Sedan började sångkarriären.
image74

Vid 19 års ålder är hon en känd skådespelare, sångare, hon har ett eget klädesmärke kallat Stuff by Hilary Duff, och så har hon en egen parfym kallad Whit Love.
image70

BARA ATT ÄLSKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback