Shuu (;

Hallojsan! (;
Igår spela jag fotbollsmatch borta i Väddö. Vi ägde dem ;D Vi vann med 0-4! :D
Men vi hade mera chanser. Sjöa o Johanna sköt en varsin ribba, jag o johanna sköt rakt på målvakten en varsin gång, o Arell hade nästan öppet mål men sköt utanför. :/ :P
Men vi vann iaf! ;) Och så vill jag lägga till, BRA MATCH FLIZAN, FÖR ATT VARA DEN FÖRSTA! OCH SÅ GJORDE DU JU MÅL! MED
VÄNSTERN! 

Idag har jag oxå spelat fotbollsmatch. Det var mot Åkersberga. Vi förlorade den me 2-1.
Men vi kämpade och gav aldrig upp. Jessica gjorde några snygga räddningar i mål ;)
Jag stod oxå i mål, en halvlek. Fick inte så många skott på mig.
Men jag släppte endå in ett mål. Det gjorde Jessica oxå. :/ :P
Men sånt e livet ;)

Nu ska jag käka lunch.
See ya later (;
//emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback