igår & idag (:

Hallu!
igår var det onsdag. då hade jag utväcklingssamtal efter skolan. det gick bra. (:
sen när jag kom hem så kolla jag på 7th heaven. när det var slut gick jag till datan o chatta med amanda.
sen åkte jag hem till henne. när jag kom till henne kolla vi på hennes nya kattunge sune.
sen gick vi upp på hennes rum o kolla på tv, satt vid datan o samtidigt snackade vi massa. :D
sen gick vi ut o lira lite fotboll. eller, det blev inte så mke lirat, med mer passa bollen o höll på att trixa o shit (;
sen gick vi runt lite i skebo. vi snackade ganksa mycket. men jag kommer typ inte ihåg om vad, menmen.
idag har jag inte gjort så mycket. förs skolan, där det inte hände något speciellt kul, förutom att linda gjorde bort sig 2 gånger :D haha. det var kuligt (;
sen efter skolan gick jag till mormor. farmor var där med.
sen gick jag till mattes dagis för att mamma skulle hämta han där.
sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan efter ett tag. (:


puss&kram
//emma.

Kommentarer
Postat av: Nea

åh shit! jag läste igenom texten ganska fort och tyckte att de stog att din farmor va död :[

Postat av: mig själv (:

haha okej :S :P

2007-03-29 @ 19:28:34
URL: http://alittlebitfromheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback