Hm, vad ska rubriken vara?

Idag har jag spelat fotbollsmatch mot hallstas pojkar 94. Fast dom hade några 93:or o 95:or med. (:
Jag stod i mål ;)
Och jag gjorde MÅL!! :D
Det var typ 10 sekunder kvar av matchen, o vi hade hörna. Då ropa pappa (han är tränare) att alla skulle upp på mål. Och jag med! Så jag springer upp, o så passar Karlsson (som tog hörnan) till Johanna, o så ropar jag att jag finns, o så passar Johanna mig, och jag får in en fullträff, som går in i mål. Så jävla härligt skott jag fick! :D
Haha, vi spöa dem ;) YEAH! Nu är dom inte så störiga längre! ;)
Vi har spelat mot dem förut, då blev det en oavgjord, en förlust o en vinst. Men nu är det 2 vinster till oss ;) HAHA!
Yeah, HÄVERÖDAL 4-ever! <3<3


Ikväll ska jag på bio med Manda. Och kanske Karlsson, beror på om hon hinner hem från norrtan. Hon ska käka pizza där med sin HETA storebror ;)
Men hoppas att hon hinner hem till bion. :)

Well, see ya later.
//emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback