kolla teater me klassen + andra. (:

Aloha!
Idag har jag kollat på 9c's teater :) det var bra! ;)


Bara så att ni vet. :D


Och på torsdag åker jag till malmö, o kommer hem på måndag..
Då får ni kolla i min bdb :D
http://7thHeaven.bilddagboken.se

Ttyl <3
//emma.




Och så måste jag bara säga att domaren vi hade mot östhammar är helt CP!!
Arell blev fälld i straffområdet, o då ska det bli straff, men nej fan, han säger att de e frispark!!!!
Och sen sa han till en östhammar spelare; "Det skulle egentligen varit straff".
VADÅ " Det skulle egentligen varit straff" ???!!!
ASSÅ LÄGG NER!!!

Tänkt om vi hade satt den straffen och det hade blivit 1-1 istället för att vi förlora med 1-0!!

ÅHH JAG BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD!!!!!!

Men det jag blir mest irriterad på att han dömde frispark istället för straff!!
Och han var medveten om att det skulle varit straff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback