Yeah, muskler!

Hej! Igår var jag hemma hos Manda, Jonas (Alvas pappa) skulle vara barnvackt åt Alva (Mandas [halv]syster) o Matte (min bror).
För pappa jobbade, o mamma & Eva (Mandas mamma) & Maud skulle typ till Skebo o käka typ nåntingt. Haha.
Manda o jag var typ ute o lekte med Alva o Matte. Men vi var inne o lekte oxå! ;)
Sen så typ vid 5 kom dom hem, o så kom Peter, Linus o Alex oxå.
Då lekte jag o Manda med alla barnen. :D
Vi lekte 'Shoo', man e 2 lag, o så ska de ena laget kaste över en boll över ett tak, o så ska dom andra försöka fånga den, o sen ska man kasta bollen på det andra laget, för att typ kulla dom.
YEAH, MUSKLER!
Haha, så sa man om man hade kullat nån från det andra laget ;D
Sen vid 7 käka vi, det var jätte gott! Alla barnen satt inne (jag o Manda med!).
När alla småbarnen var klara han jag o Manda knappt börjat! Haha, eller jo det hade vi, men vi hade inte käkat nått bröd! Och det var ju så gott! Så vi smällde i oss massa bröd oxå. Haha, efteråt kändes det som att man kunde rulla fram! Men, vi gick ut sen igen o fortsatte leka med småbarnen. Vi cyklade o så ;D
Sen blev det glass! :D
Och då var man nästan hungrig igen..? :S  :D
Men, jajja, efteråt så cykla vi lite mer. Sen gick vi in, för det börja bli så himla mörkt. då var klockan kanske halv 10.
Då åkte Peter, Maud, Linus o Alex hem.
Manda o jag lekte doktor med Matte o Alva. Jag fick vara sjuk först. Matte tyckte det blev läskigt efter ett tag, han trodde jag var sjuk på riktigt! Så då fick Manda vara sjuk. Eller, hon var inte sjuk, hon hade en bebis i magen! :D Det blev en Pojke! haha ;D
Sen skulle Alva oxå ha en bebis i magen. Det blev en flicka ;D
Sen ville Matte oxå ha en bebis i magen, men vi sa att killar inte kunde få bebisar.
Men då skulle Matte vara sjuk, men då var vi tvugna att åka hem.

Ja, vi hade det riktigt trevligt ;)

puss o kram. <3
//emma.

Kommentarer
Postat av: Manda

Yeaaah, muskler!!! ;D

2007-04-16 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback