EJAS = <3

Hellu! (;
Som ni kanske vet var jag hos Karlsson igår. (; Det var jättekul :D
När jag kom dit fixa jag o Amanda oss.. (;
Sen åkte vi till Norrtälje o kolla på när BKV spela.(herrarna) Dom förlorade...
I pausen gick jag o Amanda till flygfyren o köpte chips. Och så köpte jag en Starlet tidning..(Det var ju Hilary på omslaget!)
Men, när matchen var slut, åkte vi hem till Skebo.
Amandas morbror o hennes kusiner skulle komma, och Amandas brorsa. + TVÅ polare till han!
Och dom var as snygga!!! :D
Dom hette Johan o Staffan (;
o Amandas bror e oxå snygg!!
Thihi, vid middan känndes det nästan som att man bara satt o glodde på dom... :P

Menmen, orkar inte skriva mer.
ska läsa tidnigen jag köpte.
See ya later guys!
//emma.



Kommentarer
Postat av: Nea

Tss.. Men Emma då.. xD ;]

2007-04-30 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback