you're the one for me.

HOLA AMIGOS!
Skoldagen har varit helt okej,
först hade vi spanska,
fick reda på provet,
jag fick bara VG, men aa.. shit happens.
Jag orkar inte direkt bry mig om spanskan..
Iaf, nästa lektion var Svenska/SO,
där vi just nu håller på med Sammhällets ekonomi.
Lektionen efter var NO, och där hade vi kemiprov.
Gick rätt bra, jag är iaf säker på att jag får VG.
Sen var det lunch,
fisk.. Blä! :p
Engelska var nästa, där skrev vi lite,
skulle träna på att skriva och så,
för vi har ju uppsattsen (nationella) nästa onsdag.
Jag är inte så speciellt orolig faktiskt. :)
Inte än! ;p
Efter det skulle vi egentligen ha elevens val,
men fick håltimme.
Jag hade en timme att ha ihjäl,
så jag följde Amanda hem till henne,
såg till att hon kom hem säkert liksom! Haha ;)
Efter det vände jag igen och gick mot centrum,
sen fortsatte jag till Skärsta,
och hängde med min lillebror på fritids i typ 10 minuter.
Sen kom pappa och hämta oss.
När jag kom hem tittade jag på tv,
sen åt jag och nu sitter jag här.
Älskipälsk är på väg hit med. :)
Vi ska mysa lite sen är det innbandy för min del!
Älskipälsk följer med och tittar. :D

Nej, nu ska jag gå!
CIAO.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du, ett tips. Lägg inte ner hela din själ prov o skit i högstadiet. Spar det till gymnasiet ist. Så länge du bara kommer in på linjen du vill. Sen är det ingen jävel som bryr sig om dina högstadiebetyg ...

2009-03-18 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback