WOHO, VIRUS! (y)

ÅÅÅHH, min data har typ fått virus.
Jag vet inte hur allvarligt det är,
men pappa håller på att installerar massa nya virusskydd.
Iaf så tänkte jag skriva lite om gårdagen och idag. :p

IGÅR kom ju Amanda hem till mig på kvällen,
vi myste i min säng ett tag,
sen drog vi till sporthallen. :)
Efter det åkte vi hem till mig igen.
Sen åkte hon hem, 
då duschade jag och tittade sedan på tv.
Grey's ofc! :D

IDAG
i skolan har det inte hänt nått speciellt.
Dock efter skolan gick jag, Amanda, Linnéa, Soffan, Stenis och Linn
till blixtens och fikade. MUMS! :)
Hihi, det var riktigt trevligt.
Efter det åkte jag hem till mig,
och la mig i sängen och tittade på tv.
Haha, gud så skönt det var!
Hade egentligen tänkt att gå på träningen idag,
men jag ville inte, för jag har ont i halsen och har haft det hela dagen!
Det suuuger..

Jaja, nu ska jag nog inte sitta vid datan mer,
den bara dampar.

CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback