VI TÄNKER FÖR MYCKET.

Tjo!
Sitter här i skolan, har Elevens val,
och bara tråkar.
Stenis & Linnéa sitter bredvid mig. :)
PUSS PÅ DOM VA?! :D

Iaf, tänkte skriva lite om helgen,
eftersom jag inte kan göra det hemma,
för internet bara dampar..

Fredag.
I skolan hände inget speciellt..
När jag kom hem bara slappade jag på mitt rum,
tittade på tv och så.
hm, fredagskvällen.. (y) :/

Lördag.
Vaknade nån gång vi tio tiden tror jag.
Sedan gick jag upp, klädde på mig, satt vid datan och åt pannkakor.
Vid halv ett åkte jag till Skebobrukcity och tränade fotboll. Muy fun! :)
Fotboll in my heart!
Efter det åkte jag hem till Sjöa.
Vi gick först och handlade chips,
sen gjorde vi oss i ordning,
samtidigt som vi pratade lite granna.
Det är så skönt att bara få prata av sig.

Efter nån timme kom Sofie till oss.
Då gjorde vi välkomstdrinkar! ;)
Strax där efter kom Jansson, men hon var tvungen att åka igen,
för att hämta Linnéa.
Sen kom dom, och JP och Karlsson också.
Vi gjorde pizza, åt den, och hade det trevligt.
Vi sjöng singstar och snackade.
Det snackades också lite i telefonen! Haha ;)
Och juste, vi var ute och gick lite med.. :p

Vid tolv gick jag och JP hem till henne och sov.
Eller vi somna vid 2 ;)

SÖNDAG.
En riktigt slappardag. Haha, det är skönt det med ibland!
Jag och JP vaknade runt halv 10,
sedan låg vi och snackade,
vi uppfann STEGEN!
Woho, vi är såååå roliga! xD
Vi klädde på oss och gick sedan ner och åt frukost,
Straxt efter det gick vi till Sjöa och hämtade våra singstarskivor som glömde där igår.
Vi åt även upp chipsen (skruvar) som var kvar.
Sen gick jag och JP hem igen.
Vi tittade på tv, och vid halv 3 åkte jag hem.

Jag var ensam hemma ett tag,
och det var riktigt skönt.
Haha, jag satt vid datan. Fast internet är ju fortfarande helt sär,
men msn funkar fiiiint!

Nej, men nu ska jag gå,
CIAO!



och ja, vi tänker för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback