simply the best.

Tjoho!
Tog just en paus i mitt pluggande, så jag tänkte blogga lite snabbt. ;)
Skolan har varit ganska bra, rätt slapp, som den alltid är på tisdagar!
SOFT. ;D
Fick reda på mitt matteprov med, fick VG. :)
Idrotten idag var också kul!
Haha, Sofie, vi är bäst på att dela lag! ;p

Iaf, sen när jag kom hem tiitade jag på tv,
sen satt jag vid datan,
sen lagade jag mat till familjen,
sen åt vi,
sen pluggade jag lite
och nu sitter jag här igen.
Haha, fast jag ska nog plugga ett litet tag till innan jag ska på träningen ikväll.
Just nu är jag lite barnvakt åt Mattias,
men han är inte jobbig att passa,
han sitter typ bara och tittar på tv.
Eller just nu står han bakom mig,
så jag tänkte lägga in en gullig bild på oss två som jag tog förra veckan.
Hihi. :)
 
C YA!
- emma & Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback