onsdag.

Tjoo!
I måndags hände inget speciellt,
förutom att på kvällen åkte jag hem till Linnea och sov där.

Igår åkte vi till sthlm med klassen,
riktigt trevligt må jag säga!
Haha, först va vi på stan i 2 timmar,
sen åkte vi till DN/Expressen,
och på vägen dit hade typ halva klassen snöbollskrig,
med/mot vår lärare Lars!
Haha, det var kul!
Sen väl inne på DN/Expressen såg vi först en film,
om hur dom jobbade,
sen fick vi göra som typ en egen artikel.
Eller bara bestämma hur det skulle se ut,
vart rubriken, texten och bilderna skulle vara.
Jag och Elias teamade. Vi ägde! ;)
Sen åkte vi till plattan igen och var där i en timme typ,
sen åkte vi hem.
Jag åkte hem till Linnéa, och pluggade liiite spanska,
och sen var det innebandyträning.
Det var väldigt oseriös, men kul. :)

Idag hade jag spanskaprov på morgonen
gick helt okej. Jag kommer iaf få VG..
Tror jag, man vet ju aldrig :o haha.
Annars hände det väl inget speciellt i skolan.
Efter plugget åkte jag hem och tittade lite på tv.
Sen vid halv 4 började jag plugga matte.
Satt och pluggade en timme ungefär, kanske lite mer,
sen gick jag och satte mig vid datan.
Typ klockan 4 åkte min familj iväg på match,
så har varit ensam hemma sen klockan 4.
RIKTIGT SKÖNT!
Jag har bara suttit här,
pluggat lite mer,
vart ute med Molly,
ätit mat,
och så ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!
CIAO.


Btw, idag blev jag ihop med Karlsson :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback