onsdag.

Halloj!
Kom typ just hem från tandläkaren,
och jag hade inga hål! :)
som vanligt då..

Men iaf, idag hade vi nationella prov, i engelska.. Uppsattsen. :p
Det gick faktiskt ganska bra för mig. :)
När det var klart hade vi rast i en timme typ,
sen hade vi, eller skulle egentligen ha NO,
men eftersom vi har Erik där så blev det ingen seriös lektion,
gjorde typ en uppgift, sen kollade vi på Linnéas mobilbilder! ;)
Sen var det lunch.
Efter lunch hade vi engelska, och då tittade vi på film.
Klockan 13.00 slutade vi. WOHO! :D
Då gick jag hem till mormor, var där en timme typ och sen åkte jag hem.
Efter ett tag stack vi till tandläkaren,
och nu sitter jag här!

ska snart fixa lite käk till mig och lillebror,
sen ska jag på träning.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback