ohyes.

Som svar till Linnéa:
Jamen visst, LIVETS ORD!
Och jag tycker om dig med ;) <3


Som svar till Karro:
JA, JOBBA DÄR I SOMMAR! :D klart vi ska träffas då. :)
Och jobbigt med tentor, men nice att de är över nu!



Skolan idag var faktiskt helt okej,
träslöjd första och det var ganska kul :)
haha , gjorde dock nästan inget,
limma lite på min grej jag bygger, 
skruva lite i nån annan persons grej,
tog en sak från en annan persons grej,
snackade om England med Amanda,
och så ;)
Kemi nästa, och där går det ganska bra för mig,
förstår faktiskt vad Kristina står och snackar om där framme.
Elevens val tredje,
gjorde inte ett skit,
eller, typ kvart i 11 gick jag och Amanda till centrum,
 och köpte nutella till lördag, och lite godis till ikväll.
Sedan var det lunch, pannkakor :) MUMS!
Efter lunch hade vi idrott,
och den spenderades på gymmet.
Riktigt kul må jag säga! :D
Sofie och jag ägde allt och alla! HAHA
Sen hade vi spanska, gjorde ett blad med verb,
sen hade jag inget mer att göra,
för jag var klar med allt vi skulle göra,
så då bara satt jag och bläddrade i spanskaboken.
SEN SLUTADE VI! :D

Och ikväll ska jag hem till Linnéa och sova där,
Jansson kommer också. :)
PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback