min knasiga lillebror.

Tjoo igen! ;p
Idag har jag ätit på  "det nya pizza-stället" i Hallsta, Roni's. :p 
Var dit och åt min bröderna och mamma.  Dom åt pizza, och jag hamburgare.
Kände mig inte så sugen på pizza sen min mardrömm om pizza som jag hade för någon natts sen haha.
Efter det åkte vi hem, och Mattias hittade ett gammal påskägg, och så tog han isär det så det blev två halvor,
och stoppa han in den uder tröjan och sa "Kolla Emma, jag har tuttar!"
Haha, jag svarade "Nemen, har du blivit tjej? :o"
Mattias sa flera roliga saker, bla.
"Visst är dom fina?"
"Jag älskar mina tuttar!"
"Mina små fina tuttar" Och så pussade han på dom! xD
"Jag borde ha sånna där toppar" (nipples you know, haha)
Sen busade vi lite med kameran ;p

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback