i really needed this.

TACK GUD!
Haha, eller nått.

HEJ FOLKET!
JAG ÄR GLAD! :D
Det har varit ganska jobbigt i skolan,
mycket prov på kort tid och så.
Men nu har jag haft min lilla emo-period några veckor,
fram till förra veckan på torsdagen,
då jag gjorde mitt matteprov, och det kändes som att det gick väldigt bra.
Men idag fick vi iaf reda på hur det hade gått på
nationella proven, svenska A & C.
A = läsförståelse, och där fick jag MVG! :o :D
C = uppsattsen. Där fick jag VG+. Jag är muy nöjd med det! :) 
Men jag blev så himla förvånad att jag fick MVG i Svenska,
tror inte det har hänt nån gång, inte nu i 9an iaf.
Får JÄMT vg eller vg+. Väldigt störande! :p
Jaja, jag är iaf very happy.
För jag behövde verkligen det här. ett mvg.
nu känner jag mig bra igen! :D

Denna veckan har vi faktiskt bara ett prov! Det är skönt! :)
Annars händer det väl inget i veckan,
förutom att på lördag ska jag hem till Sofie,
lite partaj där på kvällen med trevligt folk! (y)
Woho, sen ska jag sleepa hos Johanna :)

ttyl!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Saga

Grattis till ditt MVG! Fin blogg btw :)

2009-03-16 @ 18:21:32
Postat av: katteN

DU ÄR BRA EMMA!

2009-03-16 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback