helgen.

HALLOJ!
I fredags åkte jag hem till Linnéa,
Jansson var som sagt också där ;p
Vi sminka oss,
åt gifflar,
och hade det trevligt!

Lördag,
Halv 11 hade jag och Linnéa innebandymatch,
vi förlorade med 2-3,
väldigt synd tycker jag!
Eftersom vi hade massa målchanser,
JAG hade massa målchanser,
Men nej, jag bara missar....
Och jag åkte på utvisning ;)
fast det var för felaktigt avstånd,
ganska töntigt ;)
Nästa match ska jag åka ut för fult spel! :D (y)
Men iaf, efter matchen åkte vi till skebo och träna fotboll,
det var kul och gick ganska bra för mig! :)
Sen åkte jag och Linnéa hem till henne,
och Amanda till sig.
Jag och Linnéa bastade ;)
Sen efter ett tag kom Amanda tillbaka,
vi åt tacos och hade det trevligt.
Sen vid typ 7 kom Johanna också,
och så gick vi och handla chips och glass :D
Sen tittade vi på melodifestivalen,
sen vid typ 11 gick vi hem med Johanna ;)
Sen stannade vi till i en lekpark och gungade lite,
men det vart ganska kallt,
så vi gick hem.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde när vi kom hem,
men iaf vi typ 2 ville Amanda och Linnéa sjunga singstar! (y)... SUCK säger jag bara! -.- haha
Men iaf, senast jag tittade på klockan var den typ 4,
så somnade jag typ dirket efter det,
men vaknade igen halv 5, och böt säng.
Det vart lite varmt med 3 pers i en säng.
Klockan halv 9 nästa morgon ringer min väckarklocka,
och vid 9 åkte jag hem,
för jag skulle vara hundvakt åt Molly,
för familjen skulle på hockeymatch.

Nu är jag ensam hemma,
har varit ute med Molly,
 gjort en ny "gothia film",
hackat grönsaker till tacosen vi ska äta ikväll,
och bara softat framför tvn!

Några heta bilder från helgen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback