Brighton, here we come!

Hej!
Jag heter Emma
 och i sommar ska jag åka till Bournemouth..
 Nej, jag mena Brighton!

Fick just reda på att resan till Bournemoth inte kommer att bli av,
för det var för några som skulle dit.
Istället hade EF Brighton att erbjuda,
och jag och Amanda sa ja till det.
Så,
nu ska vill till Brighton.
Ska ändå bli kul,
men det känns lite tråkigt,
för nu var man ju så inställd på Bournemouth.
Men Brighton blir nog bra! :)
Huvudsaken att man kommer bort ifrån Sverige ;) haha


BTW,
jag kommer typ få mitt första IG!
Hade matteprov idag och det gick sämst,
blandade ihop allt och typ.. usch!

Den här veckan suger.

Kommentarer
Postat av: katteN

livet suger!.. meeeeen jag tycker om dig ändå! :)))))))

2009-03-05 @ 17:09:32
Postat av: Karro

weeiii!! Brighton va kul =)

Och vet du, jag kanske kommer jobba där igen i sommar... Då kan vi ses :P



Min skola är också jobbig. Har haft två tentor på två veckor! Men det gick hyfsat o nu är det över.. Så nu blir det fest ikväll :)

2009-03-06 @ 13:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback