äntligen fredag!

Jahao, nu är det helg då! :D
så himla skönt!
Dagen har inte varit jobbig alls,
först åkte jag till skolan, hade lektion i 40 minuter,
gjorde inget speciellt,
kollade lite i böcker och bestämde vad jag ska jobba med på syslöjden.
Efter det åkte jag och några från 7c, två från 8c och Sofie till  Sättra..
Där i nått hus så höll vi på och spelade och några dansade fram till halv ett ungefär.
Och juste, på "lunchrasten" lekte vi lite också haha!
Sofie och jag ägde på att åka skateboard! ;)
Sen så fick vi sluta! :D

I
dag ska jag inte göra nått speciellt, städa lite kanske,
plugga lite matte och bara slappa! :)

I
morgon är det paaaaaaarty!
Fast först är det avslutning/föräldramatch med innebandyn. ;)

Och ja, vi är skillade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback