"TJA, FÅR JAG HÄNGA MED ER? HÖHÖHÖ"

Shubre!
Haha, jag hade så himla kul igår! Seriöst, jag höll på att dö av skratt, flera gånger!
 "MEN DU TUGGAR MED MAT I MUNNEN!!"
"Kristin, kan vi få bollen?"
"Dom backar... SPRIIIING!"
"UUUH, DET VAR TVÅ SNIGLAR SOM PARADE SIG DÄR!"

Men ja. När jag kom ner till Bredsund hade Amanda inte slutat jobbat än, så jag var med Mattias och Alva.. Vi hoppade studsmatta. ;) Efter ett tag kom Amanda hem, och då åt vi jättegodmat, grillat kött, pommes och beasås. ;)
Sen var vi grymt mätta! Men vi tänkte att vi skulle ta en promenad för att få bort maten lite.. Jag ville gå till Prästängen, så.. Vi gick dit. ;p På vägen dit hade vi massa skoj.. Träffade biffkossor, snodde en fotboll, sjöng en massa och så kom vi på att vi ska göra en film.... ;) HAHA, den kommer bli så bäst! :D
Väl framme så gick vi till vattnet.. och hade spottävling! Haha, Amanda suuuger! :D
Sen på vägen hem ringde Martin! haha xD
Men runt 11 var vi hemma igen.. ;p

Nej, jag orkar inte skriva mer nu, hade egentligen tänkt lägga in lite bilder, men det får bli senare.. För min data hatar mig och laggar sönder nu!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback