hot hot hot.

Jag har bränt mig. Det är inte så skönt.. :(

Men ja.. Idag har jag tittat på min lillebror när han spelade fotboll på IP. De spelade typ 'förmatcher' till AIK - Norrköping. Jag tittade på den också. Tror det blev 1-1. :p
Det är ju kul att lite större lag kommer och spelar här i Hallsta.. :p eller nåt..

När matchen var slut åkte jag och Johanna hem till henne. :) Vi stannade inne idag, för vi båda här bränt/håller på att bränna sig, så.. Det var skönt att va inne ett tag. :) Vi åt glass och chips, samtidigt som vi tittade på film. Myspys! ^^
Sen sa vi hej då! :( Tre är avklarade. Ett är kvar. + Familjen och så då..

Nu ska jag gå och äta förrätt, kommer snaaaaart!

Hihi, nu är jag tillbaka!
Åt några räkor, ägg och lite majonäs. Och så lite melon på sidon om. Mums! :)
Snart är pizzan klar med, så nu ska jag sluta blogga. :p

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback