joråsatte..

Hejhej! :)
Igår efter skolan åkte jag hem till Linnéa. Vi åt massa knäckebröd och satt vid datan. Runt fyra åkte vi till Holmens, för vi skulle på nått möte om Hallstavik...? Lars hade lurat med oss på detta. Trodde vi skulle få fika, men man fick bara en macka. Blev lite besviken, men mackan var riktigt god! Drack även tre koppar choklad så... ;)
Dom pratade om utomhusbadet de tänkt bygga vid Skäret. Hoppas det blir av, de lär riktigt nice! Plus att dom plannerar att bygga två fotbollsplaner, en beachvolleybollplan, minigolfplan, innomhusbad och sporthall där. Men, det får vi la se hur det blir med dom sakerna..
Dom pratade även om massa andra saker, men kommer inte ihåg alla.. Lyssnade inte allt för mycket då.. (a)
Men efter mötet åkte jag hem till Linnéa och var där någon timme innan mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem hoppade jag in i en vaaaarm och skööön dusch! Hade frysit hela dagen, plus att det regnade ute och vi åkte moppe från skolan, till holmens och från holmens.. Så man var rätt lite blöt om benen.. -.- :p

Idag i skolan på vår sista idrottslektion gick vi till Billan i Häverödal och köpte glass. Riktigt tråkigt tycker jag, man borde ju göra något kul, typ som fotboll eller brännboll eller så.. Plus att jag inte alls var på bra humör, som några kanske märkte, och.. Karlsson vet varför..
Iaf, efter skolan åkte jag till Norrtälje med Johanna. Vi teamade med Sofie och Elina ett tag, men sen skiljdes vi åt. ^^
Jag köpte två koftor och underkläder, och Johanna köpte en kofta, örhängen och underkläder. :)

Just nu sitter jag och äter avocado, lyssnar på musik och har allmänt tråkigt.. Fryser gör jag också..
Nej, nu ska jag sluta skriva ;p

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback