ÄNTLIGEN SOMMARLOV! :D

HEJ FOLKET, NU HAR JAG SOMMARLOV! :D

Igår var jag ju på avslutningsmiddag, och det var jättetrevligt! God mat, mycket skratt och fina tal. ;p
Jag åkte och gjorde mig i ordning hemma hos Linnéa, sedan åkte vi till plaskdammen där det var samling. Sedan åkte vi buss till Marinan i Grisslehamn. Där fick vi välkomstdrink. Sedan satte vi oss vid borden och fick in vår mat, fläskfilé, potatisgratäng och beasås. ;) Efterrätt var nån choklad och vanilj grej :p Efter maten kunde man dansa om man ville, men jag och Jansson föredrog att följa efter rektorn! Haha, åh, vad övertrötta vi va! :D
Jag hade iaf väldigt kul. :) Tror dom flesta hade det. ^^
Vi var hemma vid halv tolv igen, då åkte jag hem och gick gick och la mig ganska dirket.

Idag vaknade jag vid sju, gick upp och fixade mig, åt frukost och sedan åkte jag till skolan. Vi började i aulan med att rektorn(<3!) höll tal och så, sedan sjöng några och så delades det ut lite priser.. Och sen skulle alla nior upp på scen och sjunga nationalsången! :o :p
Men sedan gick vi till vårt klassrum, där betygen delades ut. Vi fikade, saft och tårta, mums! Och så delade vi ut blommor till alla lärarna. :) Tillslut var allt slut, och.. Då kröp tårarna fram hos några. Dock inte hos mig, och jag fattar det inte?! :o Jag trodde verkligen att jag skulle börja grina idag, men nej.. Haha, det kommer säkert senare. Jag har inte riktigt fattat att jag har slutat skolan, att det äntligen är sommarlov! :o

Nej, nu ska jag ta och äta något, om vi har något gott hemma, annars får det va.. ;p
Bilder får ni imorgon, jag lovar! :D (a)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback