Uppsluppenhetensdag!

Hejhej! :)
Idag var det uppsluppenhetensdag, alltså alla klasser klär ut sig och gör ett kort framträdande på centrum. Min klass tema var "9c bakat med kärlek, sedan 1993."
Vi var utklädda till bullar, bagare, (mjöl?) och Sofie & Elina var en ugn. ;p Och, VI VANN!
Haha, fast vi hade gjort en 'megabulle', men den höll tyvärr inte så länge, för på väg till centrum braka den ihop, eftersom det regnade, och den var ju bara gjort av kartong. Men vårt uppträdande funkade ändå, vi fick använda oss av ugnen iställt för megabullen.. ;p
Haha, ni ska få se lite bilder senare, imorgon eller på fredag. Plus att jag ska lägga in bilderna från skolavslutningen. Och juste, kanske kommer några bilder från när jag och Jansson var på utflykt till Prästängen i helgen.. ;)

Efter lunch hade vi dragkamp, och sen spelades det brännboll, det var 9:orna mot lärarna.. ;D
Och så efter det var det prisutdelning. :)

Senare idag ska jag hem till Linnéa och fixa mig innan middagen idag, som alla nior och några lärare ska på. Jansson och JP kommer också till Linnéa. :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback