Uppland vs. Västmanland.

Hej!
Hade match idag med upplandslaget.. Jag gick jag upp halv sju, sedan vid sju åkte vi till Enköping. Jag och mamma virrade runt lite i stan där innan vi hittade till rätt plan, men vi kom fram tillslut. ;p
Matchen då, vi började lite lojt eller så, och Västmanland var snäppet bättre. De gjorde två mål på Petra i mål och det blev resultatet till paus.
I andra halvlek blev vi bättre och bättre. Emma började stå, men efter ca 20 min hoppade jag in. ;p Tycker det gick ganska bra för mig :) Och det tyckte tränaren med, så det var ju bra.. ;p Iaf, så gjorde vi mål när det var kanske en kvart- tio min kvar.. Och sedan på slutet hade vi två hörnor på rad som vi var nära att göra mål på, men, nära skjuter ingen hare..
Och västmanland hade en ribba med, så dom hade ju kunnat göra mål också, men.. Det var nog deras enda farliga chans på mig iaf. ^^


Nu ikväll ska jag åka med min mor till Bredsund, och sen ska jag leka med Jansson när hon slutar jobba. :D

Vi hörs,
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback