tiiiisdag.

Shuubree!
Idag i skolan tränade vi först till uppsluppenhetensdag som är imorgon, och efter det åkte klassen till Bergby.. Det var molnigt, och vi var inte alls så pepp på att åka dit men... Vi spelade brännboll, sen grillade vi korv. Medan vi väntade på att korven skulle bli färdig satt vi och spelade kort. Och efter ett tag började det regna. Inte så kul.. Men tur att Elina hade en filt med sig som hon, jag och Jansson satt under, mys mys! ;)
När vi hade ätit färdigt åkte jag, Linnéa och Amanda hem till Linnéa, fast sen drog jag och Jansson till centrum, för vi skulle in på banken och handla smör och jäst, för vi skulle hem till Linnéa och baka bullar.. ;p
Hos Linnéa bakade vi bullar, satt vid datan och tittade på roliga videos när Linnéa dansar, haha, riktigt duktig är hon! Du borde satsa på en danskarriär!

Nu snart ska jag äta pannkakorna som mamma har står och steker, sen ska jag till IP på möte om fotbollsskolan. :)



ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback