school's out!

Hej!
Tänkte bara ta lite kort om gårdagen.. Igår efter skolavslutningen åkte vi till Blixtens och fikade, sedan åkte vi hem.. och fikade igen.. :p Runt fyra åkte jag hem till Jansson, och sen kom dom andra flickorna. Vi åt pizza och hade det trevligt. :)
 Sedan runt åtta åkte Sofie, Elina och Karlsson till Zeb. Vi andra som var kvar åkte och köpte glass på Bilisten, sen hyrde vi en film, I taket lyser stjärnorna. Efter det åkte vi och mötte Sofie vid Lundåsvallen, och sen så åkte vi vidare till Zeb, som hade fest.. Vid tolv-halv ett åkte jag med Jansson hem, hämtade min väska, åkte till Linnéa, hämta en till väska där och Johannas byxor, och sedan runt ett var jag hemma hos Johanna igen. Hon hade bäddat i ordning så det var bara att gå och lägga sig, skönt! :) Tror Johanna somna ganska snabbt? Haha, hon var riktigt trött. ;p Själv somna jag runt två..

I morse vakande vi vid elva, och några minuter senare ringde mamma, och sa att hon skulle komma och hämta mig.. Så det var bara att klä på sig det och sedan åkte jag hem.

Nu är jag ensam hemma, och kommer vara det tills söndag. SKÖÖÖNT! :)
Men måste passa hunden och katterna.. ;p

Det känns inte alls som sommarlov, för det spöregnar ute! Usch, det suger...
Men, ska passa på och ladda upp lite bilder här nu, som har jag har lovat.. :)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback