one day to go!

EEEEEEEEY BITCHES!
Igår kväll åkte jag med Linnéa och hennes bror Robert till Grisslehamn typ, hem till några..? :p Linnéas pappa var iaf där. Vi åkte och badade, och.. kasta macka. ;p
Sen drog vi vidare, hem till några, kommer inte ihåg vad dom hette? x) Ehm, så typ kolla jag och Linnéa på fotboll. Finalen, USA - Brasilien. :)

Idag sov jag till typ 12, sen kom min mamma in och börja typ.. snacka en massa.. :p Om hur vi skulle göra och så idag..
Jag ska först hem till Johanna och lämna Karlssons byxor,  sen ska jag till Linnéa och hämta mina locktongsgrejor och så, sen ska jag till ica med Jansson och försöka hitta nån present till vår värdfamilj. :)

Nu ska jag gå och byta om, sen... ska jag kanske äta frukost, sen... får vi se vad som händer ;)

ciao!

Kommentarer
Postat av: mjaou

locktÅng*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback