Midsommar.

Hola!
I torsdags var sista dagen på fotbollsskolan. :)
Vi körde lite uppvärmning, sen spela "mina" ungar mot "småbarnen", haha den yngre gruppen. :p
VI VANN. haha :p
Sen var det väl lunch, och efter lunch spelade alla ledare mot alla ungar,
och.. vi ledare vann. Haha, 3-2. ;p
Sen var det prisutdelning och lite prat och så.. :)
När vi delade ut diplom och glass fick vi ledare blommor med, hah, finfint! :)
Sen städade vi, fick betalt, så åkte jag hem, duschade och packade,
sen åkte vi som varit ledare till blåan och blev bjudna på mat. :)
Sen åkte jag hem till Linnéa, och så åkte vi och köpte glass och sen drog vi hem till Jansson.
Var trevligt att träffa töntarna igen! :)<3
Haha, sen när Linnéa åkt hem bädda jag och AJ, så fixade vi oss i ordning för att sova,
men tror du AJ ville sova eller? Svar: Nej.
Haha, vi låg och snackade om England, och sen sjöng vi!
VÄLDIGT VACKERT!
När vi väl blev tysta så somnade vi ;) Det var runt ett.. ;p

Idag, midsommarafton, vaknade jag halv nio, och jag kunde iiiinte somna om.
 Jag som skulle få sovmorgon enda till 10,
men nej nej.. Då ska man vakna heeelt utvilad.
Jag ville inte väcka Amanda heller.. (a)
Så jag smsade lite med Linnéa och JP. :)
Men vid tio ringde AJs alarm, men tror du hon vill gå upp då eller?
Nix, vi låg kvar i sängarna nån timme.. Jag fortfarande lika pigg som när jag vaknade..
Men tillslut gick vi och åt frukos! :D
Sen duschade AJ, jag böt om, och vi ett åkte vi till Bredsund.
I Bredsund har vi bla. ätit massa gott, haft femkant, varit ute och gått med hunden,
dansat helt ensamma runt midsommarstången,
 varit ute och cyklat, kommit på några killar som badade nakenbad,
ätit mer gott, och skrattat! :D

Nu ska jag gå och spy. Är så sjuuukt mätt! :o
Fick en bit smörgåstårta när jag kom hem, och ja..
Det kunde jag bara inte motstå! ;)

Nu ska jag sluta skriva ;)
Bilder kommer nog imorgon..
Hade så bra!
Och juste,
Glad midsommar.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback