lalala..

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
'cause I'd miss you babe,
and I don't wanna miss a thing,
'cause even when I dream of you,
the sweetest dream will never do,
I'd still miss you babe,
and I don't wanna miss a thing.

Jag har inget att göra. :(

Nu skrev Timmy till mig.
Han verkar glad.
Det är ju alltid trevligt att höra.
Hihi!
:)

Karlsson dödade en mygga nyss.
R.I.P.

Timmy sitter och sjunger.

Timmy fick mig att lyssna på Kent.
Förut gillade han dom inte så mycket,
men nu är dom en av hans favoriter.
Han köpte två skivor som troligtvis ska komma med posten imorgon.
Intressant, intressant..

Nu tänker jag lyssna på Gyllene tider istället.
Höhö.

Timmy har stått två meter ifrån trummisen i Gyllene tider!
Han hade även high fiveat han med!
OMG!!!!!11

Jag borde typ sova.
Fast jag är inte så trött :)
Och jag har ju ändå inget för mig imorgon.
Iaf inte förän eftermiddagen. :) Då får vi se.
Höhö.

Jag vill känna din kropp emot min,
höra pulsen slå.
Din mun tätt emot min,
hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig och du ser på mig,
och jag säger ja ja, jag vill ha dig!

Nu ska jag gå och värma Timmy, för han fryser.
Haha.
Nej, men ska sluta skriva nu.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback