jaaaooo..

Äntligen är dagens fotbollsskola över! Seriöst, man blir så himla trött! :o Mest psykiskt..
Fast idag har vi inte spelat fotboll och så hela dagen, utan sista timmen fick barnen åka brandbil, och titta på brandbilens utrusning.. ;)


Idag ska jag inte göra något speciellt, utan ska nog bara vara hemma och vila ut, det behövs! ^^
Kanske åker med och tittar på min brors match, men troligtvis inte.. (a) ;p

(detta är tredje gången jag skriver det här, för det funkade tydligen inte att ladda upp inlägg..?! 
och för varje gång jag har skrivit har jag kortat ner, så nu ska jag kopiera allt och hoppas på att det funkar att ladda upp ett inlägg igen.. ni lär ju märka om det funkar eller inte ;p haha.)


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback