in school.

EEEY!
SItter i skolan och har ganska tråkigt.. Vi har hållt på och fixat grejer till uppsluppenhetensdag som är på onsdag, så jag har stått och målat bullar på förmiddagen.. ;p Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men nåt (Fortfarande bara ett t Linnea!:o) finns det väl alltid att göra..
Förövrigt är jag trött och mår illa.. Och jag behöver prata med Johanna.. samma gammla skit igen..

Ska spela match med 95:orna idag, ska spela ute, och jag tänker göra mååål :D hihi.

Nu ska jag leta upp AJ & LE, så..
ciao!

Kommentarer
Postat av: fanny

Nu är finalisterna valda, kika in och se om det blev du. kom ihåg att länka till inlägget om du blev utvald så att dina läsare kan rösta på dig. på torsdag utser jag vinnaren.. lycka till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback