happyface!

Hej! :)
Ville bara säga att jag är på väldigt bra humör för tillfället! :D

Menmen, min dag då.. ;p
Åkte in till Norrtälje med Amanda och Linnéa. Jag köpte ett par skor. :)
det är ju bara sååååå kul att shoppa! eeheh
Men kul att umgås lite med töntarna :)<3

När jag kom hem från Norrtälje åkte jag direkt till mormor, käka där, och så åkte jag ner till hsk för vi skulle på match. :)

Matchen gick ganska bra, vi vann med 3-1! :D
Och jag är faktiskt ganska nöjd, det gick ganska bra för mig. :)
äntligen!
Skönt de. Jag tror jag kommer vara ganska sugen på att spela när jag kommer hem från Thai.. England mena jag. ;p Jag vet inte varför jag säger Thailand hela tiden? :o :p

Och jag kirra så att farmor kunde passa Mattias imorgon, jag skulle egentligen göra det, men tjejorna skulle åka och bada och jag ville följa med, så farmor ska komma upp hit. :D (y)

Nu ska jag chattelichatta med människor på msn. Jäklar vad folk skriver till mig nu?! :o men jag klagar inte. :)

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback