ENGLAND IDAAAG!

Åh herregud.
Om typ en halvtimme ska vi åka hemifrån.
Om typ två timmar ska vi samlas med våran reseledare och alla andra som ska på språkresa.
Om typ 4 timmar går planet.
Om typ 6 timmar är vi i London.
Om typ 7-8 timmar är vi i Brighton.

det känns så overkligt.

Nej, nu ska jag gå och äta frukost och fixa det sista och sånt. :)

USCH VAD NERVÖS JAG ÄR!

Men ni får ha det så himla bra här hemma!
Håll utkik i min blogg ifall jag skriver lite där borta, jag kommer göra det några gånger iaf! :D
Men aa.. :)
Juste, kommer även skriva typ som en dagbok där borta, och dom som vill kan ju få komma hem till mig och läsa ;p
För jag kommer inte orka skriva allt här! :p Eller, lite kommer jag nog skriva. :D

CIAO!

Kommentarer
Postat av: JP

Jag kmr sakna dig emma ! Hade bäst, älskar dig! <3

Postat av: Karro

Åh ni kommer ha så skoj!!



kramar

2009-07-01 @ 21:26:58
Postat av: LOVISA

Nej men fan, vi kanske ses där då, sen? :o

HOPPAS FAN DET.

Ha det guld nu vännen.

Puss <33

2009-07-03 @ 19:48:58
URL: http://lovisaanarhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback