ehheheh

Hallo!
Idag cyklade jag först till Linnéa, vi var ute ett tag, sen åt vi glass, sen så fick jag min locktÅng, och sen sa vi typ hej då :(, och sen cyklade jag vidare till JP, där jag lämna AKs byxor. Efter det cyklade jag vidare till centrum, och smartass-Emma var en timme för tidig, så jag typ gick och titta om farmor var hemma. Men hon va inte det, så jag satta mig där o trappan ^^ Tur att AK har underhållit mig nästan hela dagen! Haha. Började när jag skulle börja cykla till Linnéa, och så fortsatte hon sen när jag cykla till Hallsta. ;) haha puss på dig!
Ehm, iaf, jag och AJ hittade presneter till vår värdfamilj. Typ.. nåt fågelbad/blommfat, en liten grej med typ.. fiskmåsar på och typ två gråaljushållare och värmeljus. ^^
Efter det cyklade jag hem och åt tacos. MUMS! Kommer säkert få äta helt weird mat i England.. :o :s :p
Sen har jag packat i lite grejor i resväskan som är väääldigt full :o, och nu ska jag visa mormor och pappa vart jag ska bo, sen ska jag cykla hem till AJ. :)

vi hörs sen.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback