bad och avslutning.

Hallo! :)
Idag åkte jag, Amanda, Linnéa, Sofie och Elina till Utsund. :) Vi badade, solade, åt och hade det trevligt!
Haha, hände mycket kul, men jag orkar inte skriva.. ^^ Men, vi hoppade från berget, hade dyktävling, kissande=mygg i stjärten! haha, gaffel intryckt i skinkan, rostbiffdask, och lite så! :'D Haha.
Ni får titta på bilderna istället (y)

När  vi kom till Hallsta igen cyklade jag hem från Jansson, eller.. Jag kom till typ centrum sen träffa jag på mamma, så tog hon cyklen med bilen istället. (a)
Hemma böt jag om och så, lira lite boll med bror min och sen åkte jag till Söderbykarl.
Där skulle vi ha fotbollsavslutning. Det vart lite fotbollsgolf, (Jag tyckte inte om det.. :p Den andra fotbollsgolfen vi var på med 93-laget var mycket roligare!) massa lekar och käk. Haha, och självklart lite kissande utanför hagen, haha, och en ko kom och tackla Sofie bakifrån?! Haha, sötan! :'D Åh, vad kul det var! :D


BILDER.
Utsund:
    


Avslutningen: 
       



Btw, sa hejdå till Amanda och Sofie idag. Sorligt! :( :p
Kommer inte ses på typ en månad?! :o

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback