a day like this..

Det regnar.
Solen skiner.
Det regnar.
Du säger nej.
Som vanligt då.
Jag blir besviken.
Eller kanske ledsen?
Jag är irriterad på allt och alla.
Vad händer i veckan?
Ska kanske spela match på torsdag.
Fotbollsavslutning på fredag.
Annars? Jag vet inte.
Jag vill umgås.
Alla dissar.
Om nio dagar åker jag till England.
Då kommer jag vara borta i tre veckor.
Jag är nervös.
Jag kommer inte träffa dig på tre veckor.
Kanske är det bäst så?
Maybe it's what we need?
Kanske det är det du vill?
Det verkar som att det är det du vill.
Jag vet inte.
Du släpper inte in mig?
Hur ska jag då veta?
I don't know how to act.
Jag har känslor jag också.
Det känns som att vi är på olika nivåer.
jag saknar dig, och du vet om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback