torsdag.

Hej!
Idag åkte jag in till Norrtälje och träffade Petra. :) Vi tittade lite på h&m, sen gick vi och åt lunch. Jag tog en avocadosallad, grymt gott! ;) Petra tog en kycklingsallad, det såg gott ut det med. :)
Sen gick vi till ett fik och då tog petra en blåbärspaj. Så gott ut, men jag var så himla mätt så jag tog inget. :p
När jag kom hem åkte jag till AJ och lämna Evas presenter, och så fick jag se AJs nya rum. ;)
Sen åkte vi hem, jag duschade, sen spela jag lite gitarr, sen hjälpte jag mormor med maten lite, o nu sitter jag här och väntar på att Linnéa ska komma, så att vi kan käka! ;) :D

Förresten, jag åker på kryssning imorgon, till söndag, och jag vet inte om jag hinner skriva något innan dess men.. Ni lär ju märka om jag gör det eller inte. ;)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback