EEEEEEEEEY BLOGGEN! :D

Tankte borja att svara pa mammas fragor :p

Sylvia blev glad for presenterna, tror jag. :p VI far ganska bra mat, fast lunchmackorna kan va lite konstiga ibland. plus att vi aldrig far dricka till lunchen :s Vi har helt okej vader, i borjan var det jattefint, nu ar det malnigt o lite sol, eller lite regn. Haha :p Till skolan tar det ungefar 20-40 min, till "centrum" tar det kanske 30-40 min. Beror helt pa trafiken! Och sen fran centrum gar vi till stranden, tar typ 10 min eller nat. Ja, jag ar med Felicia 15 ar fran Linkoping, Elin 18 ar fran Linkoping, Oliver 15-16 ar fran Malmo, och ibland ar Emma & Maja 15 ar med oss :) Dom ar snalla! ;) Aa, plus att amanda ar mad oss nar hon kan. :)
kramar, saknar er med. lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback