tredje, fjärde femte inlägget.

ÅH, jag hade skrivit av allt jag hade skrivit i min bok,
sen så råka jag radera det på något konstigt sätt?! :o
så ni får en snabbgenomgång! jag är skitsur nu! -.-

Igår bada vi och så på förmiddagen.
På eftermiddagen åkte vi och spela mini-golf. Det var as kul!
Jag vann över Amanda ;)

Idag
var vi först på stranden,
sen gick jag, Amanda & Alva på manikyr och pedikyr.
Sen på kvällen åkte vi på en marknad.
Det var kul och jag köpte lite grejs ;)
Puss



Söndag, Amandas födelsedag! 
Grattis gumman, jag älskar dig! :) <3
Vi åkte båt till en strand, Freedom beach.
Det var jättefint där! :)
Sen när vi kom hem och hade gjort oss iordning,
gick jag, Amanda & Sofie till stranden och tittade på solnedgången.
Jättefint och mysigt! :)
Sen åt vi alla på vårt favoritställe, Natalie´s,
vi fick tårta till efterrätt, den var inge god men var jättefin!

Måndag: 
Inget speciellt hände, Amanda & Eva tog ansiktsbehandling. :)

Tisdag:
Först stranden och hotellet, sen på kvällen åkte vi till Karon, och träffa nån kusin till Eva :)

Onsdag:
Hotellet och stranden, sen på kvällen åkte vi till ett shoppingcenter i Patong.
Sen gick vi på stan, och tittade på horor/prostituerade :o :s x)

Torsdag:
Först stranden och så, som vanligt,
sen på kvällen åkte vi tjejor till Karon på nån tältmarknad. :)


Fredag.
Den sista dagen.
Jag började med joggning på stranden, sen lite målvaktsövningar (a)
Jättemys sådär tidigt på morgonen.. :p
Men pigg blev man!
Sen på dagen var vi på hotellet vid poolen,
tog massage och sånt..
Sen åt vi och gick till stranden. Sen till poolen igen ^^
Till middagen så gick vi till Natalie´s.
Vi sa hejdå till Tio.
Sorgligt, hon började gråta..
Sen gjorde jag, Fredde, Mattias och Alva henna-tatueringar.
Sen sprang jag och Amanda tll tälten, sen sprang vi till stranden.
Vi tog farväl,
pratade,
hade mys,
köpte en lyckosak och skickade iväg den i luften.
Mycket fint!
Puss, ses snart nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback