stockholm i mitt hjärta!.. (8)

HEJSAN! :D

Snart ska jag sticka till Jansson,
ska sova där,
det ska bli mys.
Får se vad vi hittar på, haha! ;)

Men annars så har dagen varit ganska bra,
bara det att jag har varit så jäkla trött!
Seriöst, det är helt sär hur trött man kan vara,
hela tiden!

Imorgon bär det iaf av till vår huvudstad,
där 9c ska gå på moderna museet.
JIPPIE!..
Men, vi slipper skolan! (y)
Plus att vi ska få lite tid på stan,
så det är ju nice!

MEEEEEN,
nu ska jag packa lite .
puss!


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh moderna museet.. När vi var där med 9C så rörde jag Jonas Karlsson!! me like moderna museet ;) Hoppas ni får lika kul :P

2009-02-09 @ 21:17:37
Postat av: Karro

Åh moderna museet.. När jag var där med 9C så rörde jag Jonas Karlsson! me like moderna museet ;) Hoppas ni får lika kul :P

2009-02-09 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback