jomen visst sörrö!

Ojoj, tiden bara flyger iväg!
Men jag kan väl skriva lite snabbt om dom senaste dagarna.

Tisdag: Stockholm men klassen,
först konstmuseum som inte alls var så segt som jag trodde det skulle vara.
Sen blev det shopping vid plattan, där jag köpte jag en tunika, och hårspännen. 
Sen for vi hem ;)

Onsdag: I skolan hände inget speciellt,
sen på eftermiddagen åkte jag till Linnéa,
vi gjorte lite på vårt musikprogram,
sen träna vi,
sen gjorde vi fortsättningen på musikprogrammet.
Sen kl. 00.00 Gratta vi Karlsson ;) sen sov vi.

Torsdag: GRATTIS AMANDA SOFIA KARLSSON! 15 år idag!
Puss, jag älskar dig! <3
Först åkte jag och Linnéa till Lundåsvallen,
där vi uppträdde med vårt musikprogram,
3 gånger,
för Gottsta-barnen.
Dom skulle åka skidor, så vi var deras uppvärming ;)
Det var kul! :):):)
Sen åkte vi hem och duschade.
Och så bakade vi "jordgubbsgrottor" Gott gott ;)
Sen åkte vi till skolan, hade lektion i typ 50 min,
sen kolla vi på nån teater..
Efter skolan åkte ett gäng glada brudar hem till Amanda,
där hade vi massa skoj! :D <3
Sen åkte jag hem till Sofie, så åkte vi till Hallsta och träna sen ;)

Bilder kommer nog senare ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback