idag är det tisdag!

Jag suger seriöst på att komma ihåg att blogga. Men..
I helgen var jag iaf till Lidingö, på camp 1 i zon,
det var skit kul! Lärde mig massor, och träffade massa nya sköna människor.
Plus att jag myste massa med Petra och Emma :D <3

Annars då så var det skola på måndag, vi hade bara lektioner fram till lunch,
för efter lunch skulle vi dansa...
Sen på kvällen var det dans i matsalen,
det var faktiskt väldigt kul, men ett band och allt ;p haha.
Idag har vår temavecka börjat, så vi har inga lektioner på hela veckan.
Så vi har idag typ varit på en föreläsning, och så har vi diskuterat den,
och så diskuterat lite annat.

Ikväll ska jag träna.. :p

jag saknar dig! <3


BTW, fick mvg på biologin, Genetik och Genteknik.
Det var nice. Blev dock inte så förvånad, men. :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback