22/2 -09

FREDAGEN DEN 20 FEBRUARI,
åke jag hem till Karlsson ;)
efter skolan.
Sen vi 4 tiden kom Jansson, JP och Sjöa med,
och sen vi typ 5 kom Linnéa.
Vi gjorde tacos,
åt det,
åt efterrätt,
lekte "Jag har aldrig.."
Haha, det var riktigt kul,
fick reda på en jäkla massa saker! ;)
Vi sjöng även singstar,
åt chips, ostbågar och godis.
Vi pratade, myste och hade riktigt trevligt!
Det måste vi göra om igen snart! ;)

Sen på lördagen åkte jag med JP till Gävle och tittade på hockey,
Brynäs - Djurgården.
Brynäs vann med 4-2.
Det var trevligt det med! ;)

Idag, söndag,
blir en riktig slappdag.
Jag har inget alls plannerat,
förutom att titta på One tree hill! :D

BTW, det är sportlov nu!
jag ska träffa massa personer,
fixa med Mauds kvitton,
och SOOOOOVA. :)


jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Yoo !

Har du kusin Viktors msn? Lotta är ju på besök hos mig nu o undrade om jag kunde prata med Viktor "över det där msn", men hon hade ju ingen koll vad hans mail var, så då blir det lite svårt :p

anyways, tänkte bara kolla om du hade det .. Puss o Kram

2009-02-23 @ 06:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback