zon, camp 2.

Halloj!
Helgen har gått väldigt fort!
I fredags efter skolan var jag med Johanna och Karlsson,
vi hade myyyys, som vanligt. ;)
Sen när dom hade åkt hem på kvällen packade jag klart till Bosön.

Lördag, vaknade vid 06.40,
gick upp, tog en snabbdusch för att vakna till,
klädde på mig, åt frukost och sen åkte vi till Lidingö.
När vi var där samlandes vi lite först, sen böt vi om och började träna.
MUY FUN! :)
Efter det var det lunch, vila, mellanmål, teori, träning, middag, teori, kvällsmål, SOOOVA!
Hade mycket trevligt, men man blev jättetrött, så det var skönt att sova. :)

Söndag, vaknade vid 7, gick upp och packade i alla grejor,
åt frukost,
gick till hallen och satt där med Petra. Vi tittade på när AIKs damjunjorer tränade.
Sen var det träning,
feedbacksamtal,
lunch,
och sen åka hem.

Nu är jag jättetrött och jag orkar inte skriva,
men.. aa, nu får ni veta lite vad jag har gjort. :p

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback