work it harder, make it better.

I wear a halo,
I wear a halo when you look at me.

Hola!
Nu var det slut på lovet då. BLÄ, that sucks!
Första dagen i skolan var rätt chill, men.. Ändå.
Jag tycker inte om skolan. Jag är så sjukt skoltrött.
Jag vill ha sommarlov, NU!!

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Jaj.
Inget var förändrat direkt, stod typ som jag trodde det skulle stå.
På alla förutom ett ämne iaf.
Men men, shit happens.
Och det är ju inte mina betyg, så jag får väl bevisa att jag är värd ett mvg där.
För det är jag. Tycker jag.
Oj, vad.. egoistisk jag lät.
Men jag bryr mig inte.
För jag är värd ett mvg i det ämnet.
I am.

Ikväll är första fotbollsträningen på gräs för i år också!
Ska bli så skönt! :)
Det är sån himla stor skillnad mellan grus och gräs,
och.. vi sög på grus! ;) haha.

FOTBOLL IN MY HEART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback