sön/mån.

Tjoho!
Mitt internet funkade inte igår,
så jag kunde inte blogga :p
Men igår var jag med Karlsson och hon kom hit och lekte med moi. :)
Vi skruvade ihop stolar, spelade gitarr, tittade på film och myste. ;)
Sen åkte vi ner på match, mot Norrskedika. 0-0 blev det.

Idag var jag på lektion i 40 min, sen åkte jag till norrtälje.
Vi skulle ha sån föreställning igen, för nån klass från Roslagsskolan.
Jag och Sofie hade riktigt mysigt ibland ;)
T ex. när vi åt lunch gick vi till ica och köpte mackor, wienerbröd och dricka,
så gick vi till parken och hade en liten picknick.
Och sen innan jag skulle åka med bussen gick vi till ett fik och köpte mjukglass. :)
Hihi, vi hade faktiskt ganska mysigt när vi inte åt också.. (a)
Föreställningen gick väl bra.
Haha, såg Amandas Jonis också ;)

Ikväll är det träning. JAJ.


You give me hope, you give me strength.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback