.un tsuj

just nu skiner solen,
just nu kvittrar fåglarna,
just nu är det vår,
just nu sitter jag framför datan när jag egentligen  borde vara ute,
just nu är jag ensam hemma,
just nu sitter jag och sjunger,
just nu fick jag ett sms,
just nu vet jag inte vad jag ska svara på det smset,
just nu skickas mitt sms,
just nu läser hon det nog,
just nu lyssnar jag på You can't break a broken heart,
just nu vet jag inte vad jag ska skriva här,
just nu sitter jag bara och skriver för att jag inte har något bättre för mig,
JUST NU SKA JAG SLUTA SKRIVA OCH FORTSÄTTA SPELA ETT SPEL SOM JAG SPELADE
PÅ IGÅR, PÅ HAMSTERPAJ, OCH JAG SKA KLARA UT ALLA BANOR!
JAG HAR REDAN KLARAT 64 AV 66. WOOOOHOOOOO!


skrytarN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback