Rubrik.

hejhejhej! :):):)
jag tror jag har fått typ bloggsjukan eller nått,
jag vill liksom blogga hela tiden!
Även om jag inte har nått att skriva så vill jag ändå bara slänga in nån låttext eller nått..
Helt weird. såhär jag jag inte kännt på nått år! :p

M
en idag då, så har jag hållt på med Mauds kvitton,
sorterat och klistrat upp på papper och så,
ganska tråkigt, men det måste göras! Skulle ju få lite money..? ;)
Jag blev iaf klar med det idag. Det var skönt, har hållt på lite smått med det i några dagar.
Efter det satte jag mig och chilla lite framför datan, men han inte sitte så länge,
men så helt plötsligt säger mamma: Ska vi åka då?
Jag: Vadå åka?
Mamma: Ja, vi ska ju åka till farmor nu.
Jag: Vah?! Ska vi åka till henne?
Mamma: Ja, har inte pappa sagt det till dig?
Jag: Neeej..
Pappa kommer in i rummet, och mamma frågar om han inte har pratat med mig,
då svarar han något såhär: Jamen, har du inte hört att vi har pratat om det nån gång dom senaste dagarna?
Jag: Neeej..
Sen springer jag upp på mitt rum, byter om till jeans, borstar håret, tar på mig ett halsband, sprutar på lite parfym,
och sen åker vi iväg.
Hos farmor fikade vi. Mums!
Min farbror och mina kusiner Dennis, Jesper o Morgan var där också.
Vi var där ett tag, så åkte vi och handlade hamburgare, hamburgebröd och lite sånt,
sen åkte vi hem.
Jag satt ute och läste tidningen, men när jag hade läst klart den gick jag in och bäddade rent min säng.
Johanna kommer ju ikväll och sover här! :)
Och här sitter jag nu.


Eey, men nu ska jag sluta blogga. kommer säkert ett till inlägg idag.
Jag är ju typ bloggalen just nu! ;)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback